Provjobb del 1 (21/12)



Jaha nu har jag alltså gett mig in i snabbmatsbranschen.
Hur var det då? Förutom att jag fick lindriga brännskador så var det inte så illa som jag först trodde. Visst jag kommer nog inte vara så sugen på Mcdonalds eller liknande efter detta (ni vill inte veta hur det tillagas) men jobbet i sig var inte så dumt trots allt. Jag fick lära mig att sköta kassan, ta telefonbeställningar m.m. Ärligt talat så var det rätt skönt att slippa sälja och hålla på som vi gjorde på Roxy.

På Onsdag skall jag alltså tillbaka igen för en "final training" och efter det så vet jag om jag fått jobb i Manly eller i Tjottahejti (Narrabean - fem beacher bort).
Hur det än blir så är alla jobb välkomna just nu!


PS. Googlar man "fast food" bilder så får man upp 27 800 000 visningar.
Här är en:

Stackars, stackars barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0