Provjobb

Förut så hade jag världens tur när jag gick förbi en restaurang som skall öppna nu i jul. Jag har gått förbi några gånger och kikat in genom rutorna men det har aldrig varit någon där. Idag var ägaren där och pysslade lite, jag tog chansen och gick in och pratade lite. En minut senare hade jag skaffat mig ett provjobb på en av hans andra restauranger och går det bra börjar jag jobba på annandagen :) Det bästa är att den nyöppnade restaurangen ligger här i Queenscliff, alltså nära hem och 100 m till K & M. Kl 11 imorgon förmidag gäller det, håll tummarna!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sven Vikman

Tjusigt tjejen, det är go i dig. Lycka till.

Kunde du påminna K o M om att jag saknar deras/er nuvarande adress.

Knus Sven

2008-12-20 @ 18:05:58
Postat av: Sven Vikman

Tjusigt tjejen, det är go i dig. Lycka till.

Kunde du påminna K o M om att jag saknar deras/er nuvarande adress.

Knus Sven

2008-12-20 @ 18:07:18
Postat av: Cybermum

Darling! Jag håller alla tummar jag har, puss M!

2008-12-21 @ 00:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0