Taronga Zoo

Dagens utflyktmål: Taronga Zoo.

Detta var alltså mitt andra besök på Taronga och det var lika fint idag med :) Tyvärr byggdes det  om här och där, vägar var avstängda och det var lite stökigt på sina ställen. Men vi hade trevligt ändå! Idag åkte vi linbanan upp/ och ner eftersom vi åkte färja och vilken utsikt man får över Sydney. (Dock inget att rekomendera för höjdrädda).

Oturligt nog dog mitt batteri till kameran så det blev inte så mycket bilder. Men när min älskling kommer hit så skall vi såklart ta färjan till Taronga och då skall jag ta en massa turistbilder. Promise!




Kommentarer
Postat av: Cybermum

Härligt att du är tillbaka. Det är liksom dagens behållning att gå in på din blogg och få se lite sköna bilader på natur, omgivning och människor. Hälsa kusinerna!Puss din M

2008-12-17 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0