The return of slkv

Hejsan! Det var inte igår. Jag har haft en massa saker för mig den senaste veckan,har bara inte haft någon lust att blogga. Men jag har hört protester från flera håll där hemma i Sverige.. så nu är jag tillbaka! (igen) . Jag lovar att uppdatera så mycket som jag brukade göra förut, skärpning för mig på den fronten.. :)

Senaste nytt:
>>
Vi har äntligen varit på IKEA och lägenheten är jättefin nu! (skall lägga in bilder)
>> Kusinerna med familj kom igår. Välkomna till Sydney!
>>
Jag har fått sparken från Roxy och är numera arbetslös. Men jag sörjer inte, lönen var kass!
>> Min älskling kommer hit om 10 dagar!

Nu skall jag skriva ut lite mer CV:n och ge mig ut på jobbjakt. See you soon!

Slänger in lite bilder som jag har haft liggandes i kameran ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0