Bättre sent än aldrig

Jag måste erkänna att jag inte orkade sätta mig vid datorn igår när jag kom hem vid halv 4 och imorse var jag alldeles för trött och jag tog till och med bussen ner till Manly för att äta brunch med Erika och Josie. Men nu är jag lite piggare igen :) Förfesten hos Erika i Freshwater igår var så kul att vi missade 11 färjan in till stan och därför stannade vi i Manly istället och spenderade kvällen och morgonen på Shore bar (eller vad den hette). Vi träffade en massa locals varav en bor granne med mig och nästa helg planerar vi att gå ut igen med våra nyfunna vänner! Det var en riktigt lyckad kväll!

Ikväll skall jag passa Rocky för det är föräldrarnas tur att gå ut och ta några glas, funderar på att hyra Sex and the city filmen och slappa i tvsoffan, äta lite vindruvor och kanske choklad :) (slänger in en bild från picknicken med Sophia & Emily också)


Emily i svart bikini till vänster och Sophia till höger.


Jag och födelsedagsbarnet Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0