Bra och dåligt

Hello!
Börjar med det dåliga så framstår det bra som mycket roligare!
Jag har blivit sjuk igen, min hals är helt tjock och jag vill helst inte prata eller dricka något. Det började i fredags morse och igår när jag jobbade på Roxy var jag helt slut efter min  4-timmars-arbetsdag. Åh jag orkar inte vara sjuk igen men det är bara vila som gäller.

Nu till den goda nyheten! Jag har hittat en lägenhet!! Igår var vi först på två usla visningar och jag ville bara ge upp hoppet men vi kom lite tidigare till den tredje och sista visningen och på fem sekunder så bestämde vi oss för att ta den. Vi sprang ner till mäklarkontoret, fyllde i papper och betalde depositionen. Sedan fick jag rusa till jobbet. Om allt går vägen så  skriver jag kontrakt nästa lördag! Nu kan vi alla pusta ut! Läget är inte så dumt heller, 100 m från beachen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0