Efter regn kommer solsken och vattenpölar

Efter en halvtimmas regnskur så kom solen fram här i Manly igen och då passade vi på att gå ut en stund. Rocky somnade i vagnen och sov i över en timma och då passade jag på att köpa lite nödvändigheter som schampo och nagellack (måste ju vara fräsch och snygg på jobbet i helgen) Sedan när lillkusinen vaknat åt vi fruksallad, lekte på lekplatsen och hoppade i vattenpölar!

Nu på eftermiddagen/kvällen har det varit jättehärligt varmt väder, får hoppas att det håller i sig till imorgon för då skall jag också passa Rocky :) Morgondagens uppdrag blir att hitta två toppar (från Roxy såklart) eftersom jag jobbar både lördag och söndag. Managern vill helst att vi har på oss kläder från butiken, men det är ju inget jobbigt krav! Skall provmåla mitt nya nagellack nu och se om det blir fint :)




Kommentarer
Postat av: cybermum

Vad säger mamman om detta blöta barn?????Det är ju nästan som att ha en hund som kört järnet i vattenpölarna.Puss din M

2008-11-20 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0