En solig eftermiddag i Manly

Gäsp! Nu sitter jag här och håller på att somna. Men det är nog för att vi har haft fullt upp hela eftermiddagen. Vi har lekt på 4 olika lekplatser, varit i två mataffärer och hunnit med både "parken" och beachen. Rocky somnade i mitt knä framför tv:n 7.15 pm och därefter har jag kollat på flera favoritprogram :) Ikväll är föräldrarna på Konsert, Oh Laura, så jag tror dom kommer hem rätt sent.. Jag skall snart gå och lägga mig för jag tänkte vara ambitiös och ta en springtur imorgonbitti. Sedan skall jag äta pannkaksfrukost :) Yummie!

God natt!


Upptäckte att denna ståtliga julgran har ploppat upp bland palmerna
på Corson, kanske blir det lite julstämning ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0