Första dagen på Roxy

Nu sitter jag och äter nudlar, avokado och tonfisk, kanske lite enformigt men det är ju så gott! Som vanligt har jag lite bråttom för jag skall iväg på förfest i Freshwater. So far så har dagen varit riktigt bra, tjejerna på Roxy är så himla trevliga och mina 4 timmar gick fort och jag ser fram emot att få jobba nästa helg igen :) Här kommer dagen i bilder:


Började dagen med en springtur längs beachwalken




Min smaskiga fruktsallad som jag åt till frukost




Dagens jobbklädsel: Roxytopp och jeansshorts från Lee



Plockade med mig den här bodyn från Roxy idag, skall ha den ikväll :)



De här söta sockarna fick också följa med hem, de är perfekta att
ha i joggingskorna och mina converse



Nu måste jag skynda mig att byta om! See you soon!

Kommentarer
Postat av: cybermum

Wow, nice outfit o jättesöta sockor.Puss vi "skypar" ikväll sov gott!Puss din M

2008-11-09 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0