I väntan på middagen...

Mmm just nu står en riktigt utsökt middag i ugnen och det är ungefär en kvart kvar till den är klar. Den består av en långpanna fylld med charlottenlök, champinjoner, vitlök, potatis, sötpotatis, körsbärstomater, kyckling, vitt vin och timjan. För att sysselsätta mig själv en stund (och för att glömma bort min hunger) så tänkte jag lägga upp en cool bild som jag tog förut när jag stod på balkongen. Jag tror inte jag har sett en sådan stark regnbåge förut. Med detta säger jag också god natt! Efter middagen är det sängdags för imorgon jobbar jag 9-5!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga Rocky-bilder. Lycka till med lgh sökandet.

Vintern är här. Dygnsmedel under noll ett par dagar.

Orkan och snö utefter östersjökusten. Kallt men lugnare här.

Knus/Sven o Lene

2008-11-23 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0