I'm back!

Hello! Jag har fått höra från flera håll att jag borde börja blogga igen och nu är jag tillbaka för dagliga uppdateringar! Hela förra veckan låg jag däckad av halsont och 39 graders feber- jag var med andra ord inte så pigg på att sätta mig vid datorn och jag hade inte så mycket för mig heller ;så ni har inte missat något :)

Just nu regnar det ute och det har varje en liten period med sämre väder. Jag har jobbat idag och vi har en ny utställning på Somedays, lite Picassoinspirerade tavlor. På fredag är det photoshoot för Dr Denim så vi har haft modelcasting, långbenta skönheter med höga klackar har sprungit ut och in hela dagen. Slänger in lite blandade bilder från idag och förra veckan.

Nu skall jag gå och läsa min nya Gossip Girlbok som mamma skickade till mig :) Tusen tack!!
Det är så mysigt att ligga och läsa när regnet klapprar på fönstrena.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Cybermum

Underbart! Ordningen är återställd o bloggen lever! Välkommen tillbaka Sofia, our "Miss Blogg in Sydney", love your M!

2008-11-18 @ 15:30:51
Postat av: Anonym

Tack Sofia. Skönt att du är frisk. Det har blivit en vana att läsa dina bloggar. För mig/oss som har varit där på plats är ju dina bilder och dagsupplevelser extra mysiga. Är så glad åt dina Rocky-presentationer.

Här regn och storm och kyla med ev snö utlovad till helgen. Knus Sven

2008-11-18 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0