Krångel på blogg.se

Ja det har varit en del krångel på blogg.se på sistone och senast igår kunde jag inte ens logga in. Så nu lägger jag in bilderna från igår kväll och jag kan bara säga att chokladbaren var underbar! Förstår inte hur jag kunnat missa den när jag har gått förbi så många gånger? Kommer definitivt gå dit snart igen! Filmen; "burn after reading" var speciell, rolig ibland men då skrattade bara vi tre svenskar, autraliensare verkar ha en annan sorts humor.. Vi hade tänkt att se en lättsamfilm men denna var bara väldigt konstigt och i slutet så gapade vi mest. Det är nog bättre att hyra den om man vill se den helt enkelt. ( Dock var det den enda filmen som visades på Manly cinema, haha, vi hade egentligen inget val! )

Idag är jag ledig, solen skiner och jag skall ha en riktigt slapp beachdag, åh så härligt! :)

Nya jeansshorts + en bra bok + rosa ipod = redo för beachen!



Kommentarer
Postat av: Erika

Jaaa mums vad gott det är!

2008-11-02 @ 23:45:13
Postat av: Cybermum

Mmmm söta tjejer och mums vilken god choklad det ser ut att vara............härligt att vädret börjar bli stabilt skönt.........och här hemma "faller löven av" och hösten är defintivt här med frost. Men det är vackert. Man får ta ta på sig otända ljus i mörkert.Puss Din M

2008-11-03 @ 10:00:18
Postat av: mormor

Tack hjärtebarnet för att Du

har skrivit igen,jag har saknat

det så...

Glad att Du är pigg igen

Många,många kramar från mormor

2008-11-16 @ 22:51:21
URL: http://slkv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0