Kyssar på Manhattan

Kyssar på Manhattan av David Schickler är mitt senaste fynd i bokhyllan här hemma. Hittills har jag bara läst mina chic-litt-böcker men idag så tyckte jag det var dags att vidga mina vyer lite. Självklart kunde jag inte släppa mina intressen helt och ta en Läckberg- eller Mankellroman så jag kompromissade lite och tog första bästa bok med okänd författare och intresseväckande titel som skulle kunna vara en chiclitt-roman. Jag vet inte varför men jag tycker deckare är så tråkigt att läsa men det är väl som med rödvin, jag är inte tillräckligt vuxen för att tycka om det än.

Hur som helst så är denna bok väldigt annorlunda men jag sträckläste den på beachen förut, 132 sidor för att vara exakt, vilket betyder att den inte är helt kass :) Miljön passar mig perfekt, central park och Upper East Side och det förekommer såklart en del shopping också! Precis som i Gossip Girl eller mina andra böcker. Men vissa karaktärer, speciellt en, är ett riktigt pshycho som skär sönder dyra och exklusiva klänningar på kvinnor.. Tror jag skall läsa lite innan jag somnar och när jag läst ut boken kanske jag kan göra en liten minirecension här!

God natt!



Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hej gumman! Nu får du bli frisk för jag saknar att läsa dina senaste inlägg. PUss din M!

2008-11-12 @ 14:49:07
Postat av: Cybermum

Sofia! Vi saknar dina dagliga bloggar!!!! Come back as soon as you can!Din M PS: hoppas du mår bättre nu!

2008-11-18 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0