Lägenhetsvisning och jobb

Hejsan!
Hann bara med att titta på en lägenhet idag och jag var jättebesviken först för jag hade en lista på 7 stycken som jag var intresserad av. Men den lägenheten som jag kollade på var inte så dum faktiskt, jag skall definitivt lämna in en application på den. Den hade vitmålade väggar och trägolv i alla rum och det bästa med den var såklart läget, oförskämt nära wharfen, beachen och Roxy! (Låter kanske egoistiskt men Roxy ligger på huvudgatan The Corso -"mitt i smeten"!)

Efter visningen så tänkte jag blogga lite så jag gick till Shark bar (dom är ensamma om att ha trådlöst gratis internet) och när jag kom dit kunde jag inte direkt köpa en cola så jag köpte en Corona lime. En öl 11 på förmiddagen innan jobbet.. ja varför inte ;) Det var riktigt gott iaf! Tyvärr fungerade inte bloggportalen så jag fick inte till något inlägg. Hur som helst så var det en bra dag på Roxy men vi hade inte så mycket kunder för vädret har varit lite ostabilt. Får hoppas att det blir mer att göra imorgon när jag skall jobba på Roxy Kids.





Visa större karta

Kommentarer
Postat av: mormor

Hello, Sofia Lägenheten såg inte så dum ut, det lilla

jag såg. Titta Du vidare Du kanske ramlar på ett fynd.

Kul att Anton snart kommer till Dij. Det värsta som

kan hända är att Ni blir kvar där nere, vi vill nog

gärna få hem Er igen.

Många,många kramar mormor.

2008-11-22 @ 15:41:37
URL: http://slkv.blogg.se/
Postat av: mormor

Hello, Sofia Lägenheten såg inte så dum ut, det lilla

jag såg. Titta Du vidare Du kanske ramlar på ett fynd.

Kul att Anton snart kommer till Dij. Det värsta som

kan hända är att Ni blir kvar där nere, vi vill nog

gärna få hem Er igen.

Många,många kramar mormor.

2008-11-22 @ 15:44:27
URL: http://slkv.blogg.se/
Postat av: cybermum

hej! jag tycker att lägenheten verkar rätt ok. Mkt snygga golv, lite impad faktiskt. Men du skall ha rätt känsla o jag litar på ditt känslig omdöme, love your M

2008-11-22 @ 23:34:05
Postat av: Auntie Norway

Lägenheten såg ju väldigt mysig ut, hur har det gått??

Kul att läsa hur du har det !!

Ska hälsa från alla här..

Kram från faster A och grabbarna

2008-11-25 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0