Myskväll framför tv:n

Hello again!
Ikväll är K & M ute och äter middag med några vänner så jag och Rocky har FF här hemma. Han har sovit sedan kl 7.30 (pm) och jag har ätit middag, käkat vindruvor och kollat på ett av mina favoritprogram: Project Runway. Jag älskar att kolla på tv för det finns så många "bra"(enligt mig) serier. Hm undrar hur många serier jag följer? Här är dem som jag brukar kolla på: Project Runway, Americas next Top Model, Who want to be a supermodel, Gilmore Girls, Grey's Anatomy, ER, Gossip Girl, House, Hells Kitchen, 7th heaven, Sex and the City, Rachel Zoe Project och One Three Hill. Ojdå.. det var en del. 13 "skräpserier" som pappa kallar dem.
Men vad vore livet utan tv ibland?

Om det är dåligt väder imorgon så kommer jag säkert slå på tv:n en stund när Rocky sover.. Men det var ett tag sedan vi hade riktigt beachväder så jag håller tummarna för det iställlet :) Nu skall jag läsa lite Gossip Girl innan jag somnar.
God natt!


Obs! Vindruvorna är fläckiga för att de legat i kylen, de blir godast då :) Dom är alltså inte mögliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0