Nu är det bara 37 dagar kvar..

..tills min älskling kommer till Sydney! Därför håller jag på att leta lägenhet till oss för fullt, ringde runt en del imorse men de flesta är long-term-lease, dvs minst ett år. Så länge hade vi inte tänkt att stanna :) Men vi ger inte upp, får kolla på internet och i tidningen varje dag framöver.

Förmiddagen spenderade jag hemma för att leta lägenhet och på eftermiddagen var jag inne en stund på Somedays och målade en stege vit som skall användas till photoshootet på fredag. Sedan fick jag skynda mig för att hämta Rocky på dagiset. Nu på kvällen har vi läst böcker framför tv:n och lillkusinen somnade för en halvtimma sedan ungefär så nu kan jag passa på att kolla på Project Runway som börjar strax!


Vädret har varit sådär idag som ni ser men det är skönt att det inte är  så varmt :)





Kommentarer
Postat av: cybermum

Härligt med lite daglig uppdatering och en sån ljuvlig bild på Rocky, en riktigt liten pusskille.

Må så gott o sov sött, din M

2008-11-19 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0