Quicksilver/Roxy Kids och rumpor på stranden



Hello!
Idag har jag jobbat 9-5 på Quicksilver/Roxy Kids store nere i Manly (ligger ungefär 10 m från Roxy där jag jobbar annars). Det har regnat hela dagen vilket har gjort oss nästan helt sysslolösa men det är trevligt att bara småpyssla lite och ha tjejsnack. Jag jobbade med två supergulliga tjejer, Malin (sverige) och Dah (thailand) och jag hoppas jag får komma tillbaka och jobba där snart igen! Alla barnkläder är så himla söta och jag skulle vilja köpa med mig hela affären hem till alla kusinbarn m.m. Skall ta en bild på Quicksilver storen nästa gång för den är helt enorm jämfört med våran lilla Roxybutik. Med det är för att den har Quicksilver Kids, Roxy Kids, Roxy teen, Roxy woman, Quicksilver woman och Quicksilver for men.

Ni kanske undrar varför "rumpor på stranden" står med i rubriken? Jo på vägen hem från jobbet så gick jag jag på beachwalken och plötsligt såg jag alla dessa män i tajta små speedos som skrek och brottades. Var tvungen att ta en bild för det såg så roligt ut! Det har tydligen pågått något arrangemang på stranden idag.. vet inte vad dock.




Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hi darling! Gud vilken söt blus du hade på dig på bilden - var det en roxy? Må så gott så hörs vi snart o lycka till med lägenheten på onsdag, puss din M!

2008-11-23 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0