Shopping, solsken och Honolulu Grill

Hello!
Kom precis hem från en mysig fredagsmiddag på Honolulu Grill. Vi var ett gäng svenskar i varierande åldrar; från ettåring till pensionär. Jag åt kycklingfajitas med Corona till och det var supergott! Idag har det varit kanonväder men Rocky har tyvärr haft feber så vi har mest varit inne och då har jag passar på att leta lägenhet. Hittade ett par stycken som jag skall kolla på imorgon innan jobbet på Roxy.

Apropå Roxy så var jag där förut och köpte kläder att ha på mig i helgen; det blev en söt blus och en enkel svart klänning :) Har inte bestämt mig för vilken jag skall ha imorgon dock.. hmm. Ja imorgon skall jag alltså starta dagen med några lägenhetsvisningar så jag måste gå och lägga mig snart för att orka gå upp så tidigt som möjligt. Som tur är börjar jag inte på Roxy förrän kl 12 och den första visningen är kl 10. Ni får hålla tummarna! och självklart tar jag med mig kameran så kan ni få se vad man får för 400 dollar / vecka här i Manly.

God natt!


Kommentarer
Postat av: lil'sis

kan inte du köpa en sådan vit till mig med?! ;)

den var jättefin.. <3!

2008-11-24 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0