Tax file number declaration & biokväll

Hello! Jag har hållt på med en massa pappersarbete hela eftermiddagen i och med min anställning på Roxy. Det har varit en hel del att läsa igenom och sådär men nu när jag är klar har jag förutom mitt nya jobb också mitt Staff discountcard att se fram emot! Jag lyckades pricka in den rätta månaden på året att bli anställd på; i november får man störst summa att handla för; nämligen 1000 dollar. Jag kommer att ha 30% rabatt på Roxy och Quicksilver i hela Australien och jag är riktigt nöjd med detta eftersom jag bara är anställd som casual.

(mamma och pappa jag vet att ni kommer få en rynka mellan ögonbrynen när ni läser 1000 dollar men jag skall inte handla för allt det! Ni behöver inte oroa er detta är faktiskt en förmån för er också, en bikini eller ett par nya  badshorts kanske till nästa sommar kanske? )

Som ett bra avslut på denna veckan skall jag skall jag strax gå ner till Wharfen och möta upp Erika och Josie på chokladbaren där vi skall fika lite innan vi skall gå på bio. Vi skall tydligen se "Burn after reading" med Brad Pitt, har ingen aning vad det är för film? Men jag har inte varit på bio på evigheter så det skall bli kul att sätta sig i en biosalong och mysa med popcorn :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi Sofia.

Läser dina bloggar med stor behallning. Grattis till jobbet.

Kram till lillprinsen.



Sven V

2008-11-02 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0