Turista i Sydney

Nu är klockan 0:51, men jag skrev ingenting alls igår för jag var så trött efter Roxykvällen (som var rolig men intensiv) och därför vill jag bara skriva lite kort och visa några bilder innan jag går och lägger mig. Idag har jag iaf passat Rocky som jag brukar göra på torsdagar :) vi var först på Roxy i Manly där jag köpte en blus som jag skall ha på lördag när jag jobbar; fick 40 % discount, perfekt! Sedan tog vi färjan in till stan och spanade in operahuset som är lika fascinerande som alla säger! Nu på  kvällen har vi haft middag med den fd svenska ambassadören och hennes man, ett supertrevligt par!
Nu är det läggdags! God natt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Rocky o Sofia.

Fina bilder vacker manga minnen.

Nattfrost o blasigt har hemma.

Knus Sven o Lene

2008-11-06 @ 14:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0