Another day at somedays

"Brr.." ovädret håller i sig, det har regnat till och från hela dagen. Vi skippade alltså det där med noodle-market-picknick. När jag handlade på lunchen så frös jag så himla mycket och det var inte mer än några hundra meter till Woollis (mataffären-woolworths). Jag hade säkert kunnat ha på mig vinterjacka med mössa och vantar utan att bli för varm. Nu sitter jag tex med en stor, lång, stickad Cheap Monday kofta & sjal, gissa om jag fryser? (Svar ja). Men i helgen skall det bli över 30 grader varmt igen :)

Dagen på Somedays har gått fort idag med, vi har inventerat & packat jeans, jag har organiserat om lite i Denim Ringsiden och själv provat lite jeans. Min garderob har fått två nya vänner; ett par Dr Denim jeans och ett linne från Dr D! :) Det var dagsrapporten det, slänger in lite bilder också! Ha det bra!




Skyltdockan Kerstin i vacker svart kreation och de coola grabbarna











Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hej på dig! Det är himla kul att få ta del av dina "DAGENS HÄNDELSER".Känns lite som att läsa i en tidning, å så är det min "fia" som skriver detta så långt borta. Är det en cape på skyltdockan? Såg riktigt läcker ut. Goa bilder på Rocky och han är så himla lik Kristina när ha står vi färja i förra bloggen. Puss o kram Din M

2008-10-22 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0