Bananabread och morgonwalk

God morgon!

Ja i morse var jag och K ambitiösa och gick ut på en morgonwalk 6:45.
Men vi var verkligen inte ensamma ute det var nästan svårt att ta sig fram
i ett bra tempo på beachwalken. Det är bra att vi övar oss på att att träna tidigt
med tanke på att pilateskursen börjar (!) 6.15.

Igår kväll var jag också ambitiös och bakade australiens specialitet: bananabread.
Men jag var alldeles för trött för att lägga upp några bilder då. Det blev inte så dumt
tillslut och det är inte svårt att göra heller. Smeten är dock farligt god! Kanske kan
lägga upp receptet här för det är verkligen värt att prova!


Hmm jag funderar på att baka ett bröd till för vi har 8 bananer som
bara ligger och blir gamla...




Smeten var som sagt riktigt smaskig!
Men det är en del brownsugar och smör i :)





Tadaa! Här har bananabreadet precis kommit ut ur ugnen!




Det blev en mysigt kvällsfika framför tv:n efter maten.




Nu skall jag och Rocky ut på en förmiddagsprommis, kolla på Beachley Classic och gräva
i sanden. Jag skall köpa en takeaway juice med apelsin & vattenmelon! Mm det är så gott.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0