Cosmo, sol och Hannibal

Hejsan! Ja Hannibal är alltså grannarnas fjortonåriga hund ( se bild nedan) och
vi kom precis tillbaka från hans eftermiddagspromenad. Han är inte så stor, inte
jämfört med en briard iallafall :) Åh jag längtar efter Dannia & Rufus men jag får väl
nöja mig med Hannibals sällskap så länge...


Jag, Hannibal och Rocky för en halvtimma sedan



Min fredag har varit otroligt stillsam men ack så skönt att bara ligga på stranden en hel dag!
Jag laddade upp med cosmo, mina favoritkex och vatten (ett måste!) Just det ja; jag köpte en
solhatt idag också! De trendiga typerna här i Manly har alltid en stråhatt på sig och då måste ju
jag också skaffa en och det är inte så dumt att ha faktiskt; dessutom känner man sig så cool ;)














Ja det var min dag det, eller den är inte slut än, solen skiner fortfarande :) Det som återstår
är en kvällspromenad med Hannibal, middag och en mysig tvkväll. Dock skall jag lägga mig
tidigt för att orka upp till morgondagens tennislektion 7.50!  Nu skall jag spana in kvällens tv-tablå..


Kommentarer
Postat av: Cybermum

hi there! Helcool hatt och vilken lite "korv-vovve". Men han ser rätt söt ut. garanterat mindre än briard. Rufus börjar bli riktigt tjusig i pälsen nu. Jag o Julia kämpar på. Pussar från M...........ps. solen skiner nu även här!

2008-10-17 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0