Den ultimata frukosten innan en tennislektion...

.. är american pancakes! Jag steg upp lite tidigare imorse och stekte pannkakor som vi åt med jordgubbar, kiwi, lönnsirap och naturell yoghurt (den mer hälsosamma varianten). Receptet var från tidningen Glaze vilket var enkelt och snabbt och det blev väldigt gott! Detta är helt klart en ny favorit som definitivt kommer dyka upp snart igen :)

Tennislektionen med Wendy gick bra idag med! Det är mulet och rätt svalt vilket var skönt för jag fick röra på mig mer idag, mer fotarbete liksom. Men herregud vad mycket teknik det är att lära sig, vi gick igenom mycket nytt så mitt huvud håller fortfarande på och bearbetar alla rörelser. Nästa lektion är på lördag morgon och då hoppas jag att det mesta fallit på plats :)
Om en eller två lektioner till så kan jag börja i en av grupperna och det skall bli ŕiktigt kul (och framförallt lite billigare)


Mmm pannkakor är så gott! När man har vaniljsocket i smeten så doftar det ljuvligt :)





Jag valde såklart att äta den onyttiga varianten med lönnsirap!




Nu skall jag vara ambitiös och ta en springtur på beachen, det är så härligt att springa barfota :) Sedan skall jag duscha och skriva ut minst 7 CV:n som jag skall gå runt och lämna ut idag. Det är mitt mål, alla CV:n skall ta slut. Jag känner att jag vill hitta på något mer och tjäna lite pengar för att finansiera min träning. Ja vi får se hur det går :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0