Det blev fint väder tillslut

Det har varit en riktigt effektiv och händelserik dag men jag sammanfattar bara lite kort för Rocky skall snart ha middag. I förmiddags somnade inte Rocky i sin vagn men desto bättre sov han sedan i föräldrarnas säng. I drygt 2 lugna timmar hann jag rensa garderoben, plocka undan i rummet, maila, skypa och tvätta. Sedan åt vi lunch och gick ner till Corson, var på Roxy och lekte på lekplatsen. Gissa vem vi mötte påvägen hem? Rockys bästa polare Leo och hans mamma! Vi gick med dem till lekplatsen här i Queenscliff precis nedanför oss. På lekplatsen träffade jag en jättetrevlig tjej, Josefine, som är au pair här i Manly.

Så imorgon skall vi nog slå ihop oss, hon och hennes kompis  som fyller år, jag och Sophia + hennes kompis och så blir det Girls night out in Sydney! Perfekt för då har jag någon att dela taxi med :) Nu måste jag gå och laga middag till plutten!



Här är mitt nya jobb! Börjar nästa lördag :)


Fruktstund på beachwalken.. mums!

Jag fick en del papper att fylla i men det betyder också att jag får mitt
Staff Discount card snar!!


Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hej älskling!LOng time no see. Men vad kul det låter med tjejkväll, hoppas ni hade riktigt roligt. Kanske vi kan höras via Skype så får du berätta mer. Underbara bilder på Rocky, har är väldigt lik Per som liten på bilden när han åker rutchkana. Puss o kram från mamsen!

2008-10-31 @ 06:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0