En eftermiddag på stranden

Ja jag har inte haft så mycket för mig under eftermiddagen, stackars febriga Rocky har
mest legat i sin vagn och sovit i skuggan medan jag legat i solen och lyssnat på havet.
Vi har druckit en massa watermelon-orangejuice idag. Vanligtvis brukar den vara ljust
orangefärgad och smaka apelsin med ett litet rött lager på toppen vilket skall vara
watermelon. Med de tre juicerna jag köpte idag hade den här färgen och smakade
mest watermelon, eller ja vattenmelon då. Det var riktigt gott ändå och svalkande i värmen,
fast på bilden ser den mest ut som nyttig morotsjuice eller något annat äckligt..





Lillkusinen fick vara i solen en liten stund men tillräckligt för att sanda ner hela mig,
min beachhandduk och vagnen. Sanden sitter fortfarande kvar som ett lager
över hela huden, jag tror inte solkrämen hann torka innan sandmarodören
slog till... :)



Time to go to bed! Tänkte ta en morgonpromenad imorgon med lite bra musik i ipoden.
När jag först kom hit så tyckte jag bara att alla var alldeles för ambitiösa som tränade
hela tiden, dygnet runt. Men jag har nog blivit lite av en Manlybo nu, tidiga promenader,
pilates, tennis, joggingturer och beachvolleykurs (funderar på att börja en 6-veckors kurs).

Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Cybermum

Vilken lite going i sanden, ser såååå mysigt ut!puss M

2008-10-17 @ 14:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0