En fredag i solskenet

Vi har varit ute hela dagen i det härliga solskenet, promenerat & slappat.
Jag har köpt ett par nya träningsbyxor till vår kommande pilateskurs, nu är
det bara en matta som fattas. Skall leta efter en på måndag inne i centrala Sydney.


Jag vågade inte bada, det var rätt kallt i vinden. Men att ligga i sanden
och sola är inte så dumt! Tyvärr var vågorna helt kassa idag så första heaten i
Bechley Classic hade flyttats till stranden bredvid. Men resten av tävlingen kommer
nog vara på våran beach.







Idag beställde jag äntligen klipptid och det blev hos
Toni & Guy här i Manly. De kändes rätt pålitliga och
jag skall få en av de duktigaste. Alltså måndag 12:45!



Här är mina nya träningsbyxor som är riktigt mjuka & sköna!







Tänkte visa en bild på mitt nya nagellack också, hittills har det hållt en
hel dag på stranden utan att flagna. Håller det i mer än tre dagar så blir
det det definitivt mer nagellack från OPI!




Nu skall vi snart äta middag och sedan fredagsmysa framför tv:n med ost & kex.
Imorgon skall föräldrarna på möhippa/svensexa så jag och Rocky har FF!
Får se vad vi hittar på.... jag tänker nog kolla på Beachley när han sover i vagnen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0