En kylig tisdag i Sydney

Ja idag har det varit riktigt kallt och när jag och Rocky kom fram till Manly med färjan nu på kvällen var vi tvugna att ta bussen för jag hade skoskav och ingen känsel i mina kalla händer. Tänke vara ambitiös att göra thaiwok men vi missade en färja i stan och fick sedan vänta på bussen så länge att vi inte var hemma förrän kl 8 (pm). Det blev rostade mackor med te, Rocky somnade redan i vagnen på färjan, tröttisen. Annars har dagen varit bra, en stor leverans med Dr Denim jeans har anlänt till Somedays som jag har ägnat dagen till att inventera. Nu skall jag skypa med mamma och sedan är det marsch i säng, vi skall upp tidigt imorgon för en powerwalk :)



Det var kanske tur att vi missade färjan, den unge mannen hade mycket spring i benen




Här kommer en färja in, på wharf 2,  i Circular Quay.. väldigt spännande..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0