Just a rainy tuesday

Nu har lillkusinen precis somnat och klockan är inte så mycket än vilket
betyder att jag hinner tillbringa lite mer tid framför datorn :)


I morse så var vi på första pilatesträningen och det var rätt jobbigt att
gå upp men efteråt kändes det väldigt hälsosamt och jag var mycket piggare.
Det var en bra start på dagen helt enkelt :) Men det var inte helt lätt att
utföra alla övningar när man precis stigt upp och är sådär stel och lite kall.
Vi gick igenom mycket grunder idag som andning och stretching & jag ser
verkligen fram emot nästa veckas pass!




Ja som sagt, det har allstå regnat hela dagen. Inte bara lite duggregn som
det annars brukar vara utan ösregn. Det kändes lite som svensk sommar faktiskt.
Men efter regn kommer solsken! På eftermiddagen när jag hämtade Rocky från
dagiset så kom solen fram och det blev någorlunda varmt igen :)



Yay! Hur cool kan man vara på färjan egentligen??



Härliga Manly i sikte!




En liten lekstund på beachwalken påvägen hem.
(ser ni alla ambitiösa surfare där ute?)





Hmm oroväckande grå moln.. men inget regn!




Imorgon hoppas jag på bättre väder, det är så trist när det regnar hela dagen. Fast jag skall
inte klaga, hemma i Göteborg regnar det nog lite mer. Anyway nu kom jag på en roligare sak
än väder! Imorgon skall jag boka en tennislektion. Ungefär 500 m härifrån finns det en
tennisanläggning och jag tänkte det skulle vara kul att prova. Jag skall börja med en privat
lektion först för att veta vilken grupp jag skall placeras i. Sedan kommer jag nog träna varje
lördag förmiddag för det var enda tiden som passade mig :)
Hihi då måste jag ju shoppa tenniskläder också! Eller ett par shorts åtminstone ;)


Nu är det dags för middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0