En slapp söndag på beachen

Idag har vi slappat på beachen hela dagen, föräldrarna kom hem sent i natt.
Det har varit kanonväder och jag börjar faktiskt bli lite brun. Men jag smörjer in
mig med flera lager och har oftast tunika på mig i solen. Mina fötter har fått en
riktig flip-flop-bränna och min näsa är lite fräkning.

Hade gäster på middag precis, vi gjorde hemmagjord pizza som var riktigt smaskig.
Men vi alla här är riktigt trötta och skall snart gå och lägga oss. Om jag kan somna dvs,
i natt drömde jag mardrömmar om att mitt hår försvann.. kanske beror på att jag skall
klippa mig imorgon. Nej Toni&Guy är duktiga, jag skall inte oroa mig.

God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0