Kusindag på Manly beach

Nu ligger Rocky och sover, det krävdes inte mycket för att han skulle somna ikväll,
han slocknade nästan direkt när jag lade honom i sängen. Men vilken härlig dag vi
haft! På förmiddagen promenerade vi längs beachwalken och lekte i parken, sedan
sov han en stund, jag handlade och sedan åt vi lunch. Vädret var lite ostadigt under
förmiddagen men vid lunch kom solen fram ordentligt och vi tillbringade hela efter-
middagen på beachen. Vi grävde och spelade boll, kollade på de duktiga surfartjerna
och åt bananabread.

"nam nam", betyder mat eller att det är gott. (enligt Rocky)
Bananbread är mycket nam nam.





I början försökte jag hålla filten sandfri men jag insåg ganska snabbt
att det inte skulle fungera :) Womens Health i mitten på filten har varit
med på beachen några gånger och börjar bli lite sliten av all sand.



Dags för lite tv-tittande. Föräldrarna har inte kommit hem ännu så nu har jag min
chans att kolla på "skräp-tv" dvs. mina favoritprogram. Just nu är det makeover på
Oprah och sedan har jag för mig att det var dubbelavsnitt av Americas next top Model...

Anyway.. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0