Jag fick jobbet!

Ni läste rätt, jag fick jobbet på Roxy idag! Intervjun gick jätte bra och jag skall dit redan imorgon på Staff's meeting med sushi. Förmodligen börjar jag jobba på lördag eller nästa helg :) Det var en bra start på en effektiv dag, jag lyckades pricka av alla punkter på listan och därimellan hann jag shoppa lite också. Var såklart tvungen att fira lite! Efter att jag hämtat Rocky idag så träffade jag Sophia och hennes kompis på QVB där vi fikade Starbucks. Det var kul att träffa dom båda, skönt att få lite svenskt tjejsällskap i min egen ålder :) Ja det har varit en riktigt bra dag även om vädret varit lite ostadigt. Nu är det strax läggdags för mig, ojdå kl är bara 21:30, men gud vad trött jag är.. God natt!

Här kommer dagen i bilder (notera att julskyltningen har börjat!?)



Tomtar (!) delade ut polkagrisar på stan


Som sagt; varför julskylta redan?


Linne - Mermaid Sister från Surfection


Sjal från Sportsgirl


Söta små örhängen med min favoritbokstav! :)


Kommentarer
Postat av: Cybermum

Tjao! Just another day of perfect shopping?!? Så roliga o fina grejer du hittar. Saknar våra shoppingrundor så jag får väl gardera mig med en rejäl pott som vi kan rumla om med när du kommer hem. T ex så kom vi ju aldrig till Stockholm. Love you puss din M

2008-10-28 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0