Kvällsdopp

Hallå!

Nej, jag som är badkruka vågade mig inte i vattnet men K & M sprang i de första de gjorde. Jag och Rocky nöjde oss med att gräva i sanden och doppa fötterna. Hade det inte varit så sent hade jag nog badat för det har varit galet varmt idag, jämfört med de senaste dagarna. (Jag tror det varit runt 28-30 grader) Imorse fick jag för mig att det var kyligt ute och tog på mig jeans och converse vilket jag bittert fick ångra för på Somedays var det varmt som i en bastu. Fördelen med att jobba i en klädaffär är att man faktiskt kan byta om till något svalare, vilket jag gjorde och en t-shirtklänning från Dr Denim fick följa med hem idag :)

(Mm det är lite stökigt, men jag har rotat igenom rummet för att leta efter min
ögonbindel som jag har när jag sover. Mamma jag lovar, jag skall plocka upp!)




Nu skall vi äta middag snart, kanske äta en kladdkaksmuffins med glass men sedan är det bums i säng! Pilates 6.15 imorgon :) OCH! för att inte glömma det viktigaste, min intervju på Roxy kl10.. måste nog gå och bestämma kläder nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0