Nagellack & annat

Jag har aldrig haft speciellt långa naglar men jag har hellre aldrig
bitit på dem, de har väl varit sådär halvlånga. Men aldrig i exakt samma
längd som är det idealiska. Därför har jag idag påbörjat en två veckors nagelkur
som förhoppningsvis skall ge mig fina jämnlånga naglar. Mitt problem, enligt
damen som hjälpte mig att välja ut lacket är att naglarna är för tunna för att växa så
långt som jag vill ha dom.



Just nu sover Rocky i sin vagn, när han vaknar skall vi äta lunch och leka lite.
Därefter skall han sova sin eftermiddagssömn och då tänkte jag passa på
att promenera ned till Corson igen (Manlys shoppinggata) och köpa något
snyggt nagellack att ha som ett andra lager över min nagelkur.


Funderar på att köpa ett ljusrosa från Opi, eller kanske hallonrött... :)




På begäran kommer en bild på mig också.
Här står jag på balkongen och svalkar mig. Det är riktigt varmt idag..




Nu skall jag gå och göra iordning lite lunch till mig och lillkusinen. Skriver mer senare idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0