Oväder i Manly

Ni anar inte hur mycket det regnar, blixtrar och stormar här ute, ett riktigt oväder. Men det är rätt mysigt när man sitter inne och kollar på tv vilket jag har gjort en stund nu på kvällen. Nu måste jag gå och lägga mig, vi skall upp tidigt för vår pilatesklass imorgon; 5:45 ringer klockan så det är natti natti nu. MEN! en sista grej; jag såg en val i morse (!), den simmade utanför beachen och sprutade vatten, det var riktigt coolt faktiskt :)

God natt!


Jag älskar den här tv:n! Det finns hur mycket som helst att välja på :)



Jag hittade en gammal film med SJP & Nicolas Cage "Honeymoon in Vegas"





En stackars dyblöt palm utanför balkongen, jag gjorde ett försök att få med
beachen på bild med jag överskattade nog min kameras kapacitet..





Yummie, yummie! Jag var nära att ta en skål med glass med jag lyckades
behärska mig och tog vattenmelon istället. Good girl Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0