Packning pågår

Hejsan allihopa!

Nu håller vi på och packar för fullt här hemma, imorgon drar vi
ned mot Canberra för att sedan åka till beachen. Packningen
blir rätt lätt, badkläder, flip flops, joggingskor och lite varma kläder.
Det skall bli kul att se lite andra delar av the land down under! :)

Idag har jag ätit frukt, mums! kiwi och jordgubbar och skrivit som
aldrig förr, på mitt CV. Jag hade tydligen glömt lägga in mitt
svenska på hårddisken jag hade med mig så jag fick börja om från
början, ja jag har verkligen fått använda mina tankeresurser idag.
Efter en hel dags arbete blev det riktigt bra tillslut, för en gångs skull
sköt jag inte upp det som är så tråkigt, bra Sofia!

Vet ni vad det bästa är? Jordgubbar är jättebilliga här;
den senaste asken betalade jag 88 cent för :)




Nu behöver jag lite skönhetssömn eftersom vi skall upp tidigt.
Jag tar med mig datorn på vår resa och så länge det finns internet
så bloggar jag därifrån såklart :-)

God natt!



Kommentarer
Postat av: Cybermum

Mmmm det där såg gott ut. Inte som våra vattniga i Sverige och fulla med järn o c-vitaminer i kiwin. Det är bra för en förkyld tjej.Kram M

2008-10-03 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0