Pilates




God morgon!
Nu är vi hemma igen, lite mer utstretchade och piggare än innan. Jag fick oturligt nog en plats mitt i solen så jag såg knappt något undet halva passet men det gjorde inget för vi trodde det skulle regna idag. Vet inte om jag känner mig så mycket smidigare än, tror nog att man måste göra övningarna hemma några gånger i veckan också, för att se resultat iaf. Jag kände mig som vanligt stel som en pensionär när vi viftade med ben och armar..

Hur som helst: idag hade jag tänkt att vara lite effektiv:
1) Intervju på Roxy kl 10 [  ]
2) Banken i Surry Hills (skall öppna ett bankkonto) [  ]
3) Lunch [  ]
4) Gå på stan [  ]
5) Träffa Sophia som just kommit hit! [  ]
6)Hämta Rocky [  ]

Nu är det frukosttime, sedan skype med min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0