Shopping med rosa tema

Hejsan!

Nu sitter jag med lillfisen framför mig, just nu försöker han äta
upp min mobil men det är bättre än när han slickar på tagenterna.
Han vaknade 7 i morse så hela hans dagsschema är lite förskjutet
vilket innebär att han inte är riktigt redo att somna än. Men han vill
att jag skall bära honom överallt så det är nog ett trötthetstecken...

Efter vår fruktstund idag gick vi ut i det fina vädret, lekte på Corsons
lekplats och tillslut somnade han. Då passade jag på att shoppa lite
nödvändigheter i temat rosa. Åh jag älskar rosa! Jag hittade också
ett jätte bra ställe som jag skall beställa manikyr hos, de verkade
duktiga och var dessutom billiga!

Men först måste jag klippa mig, håret växer som ogräs och just nu
är det lite för långt. Gick förbi Tony & Guy idag, hmm undrar om
jag vågar, litar inte riktigt på någon annan frisör än Fikrye på Qumodo
hemma i Göteborg.

Mittemot Toni & Guy ligger home & wardrobe där jag köpte ett gulligt
hippeaktigt linne idag. Själva linnet var vitt men påsen var såklart rosa!


home & wardrobe har en massa fina saker (och en hel del tacky iofs) men
man kan verkligen göra fynd för de är riktigt billiga! Det  här linnet kostade 35 dollar.





Ja det blev ett nagellack tillslut och jag valde en starkare rosa än jag
först tänkt. Blir snyggt nu när jag börjat bli lite brun. OPI:s nagellack är superbra,
håller i nästan en vecka så det kommer definitivt bli fler färger i min neccessär.




Jag har inte använt mascara sedan jag kom hit, vilket är helt otroligt.
Därför var det på tiden att köpa en och självklart tog jag denna rosa,
bara färgen gör mig så glad :)
Jag fick också några prover på en foundation med SPF 15..




Här är kusinerna Vikman




Nu är det dags för Rocky att sova, skall nog ge honom en flaska med välling
framför tv:n. Jag tror Top Model börjar snart och det tycker han ändå är så tråkigt så att han somnar.

God natt!



Kommentarer
Postat av: Cybermum

Tjao! Så söta ni är och vad stor Rocky har blivit. Härligt med rosa o jag håller med man blir verkligen glad av bara färgen.Puss okramskumbanan från oss alla mitt i natten vid köksön!!!

2008-10-09 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0