Somedays & Barbeque


Dagens outfit: dr Denim denim jeans, converse & linne fr american apparel


Det är alltid lika kul att jobba lite och det kändes extra bra eftersom jag var uppe tidigt i morse och spelade tennis. Vilken ambitiös lördag :) På Somedays prismärkte jag jeans som skulle skickas iväg och dagen gick fort, tänkte först fota en top-10 av mina favoritplagg men jag hann helt enkelt inte eftersom vi var inbjudna på barbeque hos några svenska vänner. Fotade lite plagg här och där men på måndag jobbar jag igen och då skall jag försöka ta mig lite mer tid för det finns så mycket fina kläder på Somedays! Vi kom precis hem från barbeque:n som var supermysig då vi satt på balkongen hela kvällen och hade utsikt över Manly Harbour. Skall upp tidigt imorgon och skypa med familj och pojkvän så det är läggdags för mig nu.


Skyltdockan Kerstin och hennes huvudlösa väninna


Gulligt linne från Fifth Avenue Shoe Repair


The denim ringside


Oversizad t-shirt från Velour; skulle passa så bra till mina svarta
ballerinaskor och ett par leggings (eller bruna ben)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0