Söndag kväll - en liten resumé av dagen

Hello! Jag är dödstrött men skall försöka skriva lite om dagen ändå :) I förmdiddags; efter att jag städat mitt rum gick jag ner till beachen och joinade de andra en stund. Sedan åt vi lunch och åkte till Marounga beach, som inte alls är "beachen bredvid" utan på andra sidan stan', faktiskt den beach som ligger längst söder ut som ändå räknas till Sydney. Tyvärr glömde jag kameran och det var synd för ettårskalaset var mysigt med en massa folk, vi hade en stor picknick i solskenet. Påvägen hem körde vi längs hela kusten och jag fick se alla beacher från Marounga till centrala Sydney. Det var speciellt kul att få se Bondi beach och vilket drag det var där. Det var människor överallt, musik, en massa backpackers och folk som hade picknick på beachen. Restaurangernas uteserveringar var fulla med folk som festade som om det inte vore söndag, härlig atmosfär helt enkelt! Nu måste jag sova för jag skall upp tidigt imorgon för att laga american pancakes till frukost innan min andra tennislektion. Slänger upp två bilder från i förmiddags :)

God natt!



Sådan far, sådan son.. (Hur gulligt är inte kortet på en skala!?)




Det blev kris & panik när föräldrarna skulle bada så jag tog fram hans
kexpåse, kex fungerar alltid! :)



Kommentarer
Postat av: Cybermum

Hallå från en tröttM!Så härliga bilder, det strålar verkligen go' värme. Saknar dig smulan och tycker mig se en liten "fia" i knät på dig. Sorr y nuo Skype on Sunday, to tired. Kanske kan vi göra ett försök i vår kväll din morgon. Puss din M

2008-10-19 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0