Söndagsbak

Hello! Ja dom som känner mig vet att jag älskar att baka, speciellt allting som innehåller choklad. Nu ikväll har jag bakat kladdkaksmuffins, riktiga kaloribomber som egentligen inte passar in så bra i det här nyttiga hushållet. Men det är ju söndag och muffins som innehåller mörk choklad, brown sugar och sirap är inte ett så dumt avslut på veckan ändå. De flesta skall dessutom med till jobbet imorgon och där kommer de garanterat ta slut!

Glömde tyvärr kameran förut när jag och Rocky lekte i parken med jag fick några roliga bilder på honom när vi bakade. Nej nu sitter jag här och gäspar, kl är bara 8.30 och vi har inte ätit middag än (barbeque) så jag måste hitta på något så jag inte somnar. Skall nog ta och ringa hem och kanske läsa InStyle också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0