Svenskt godis & strålande sol

Kolla vad jag fick tag på  i förmiddags! Mmmmm...

 




Gissa om jag blev överlycklig när jag hittade dessa godsaker
på Nordic Fusion? Sminkväskan är visserligen inte ätbar men söt :)


      


En överlycklig Sofia som skall frossa i godis framför tv:n ikväll
Australias Next Top Model är på tablån.





Den här utsikten vaknade jag upp till i morse. Det är så
skönt att det fina vädret är tillbaka.





Nu skall vi gå ut och tillbringa resten av dagen i det fina vädret. Tyvärr har lillplutten feber
så för hans del blir det mycket vatten och lek i skuggan. Till mig själv skall jag nog köpa
en  iskall orange-watermelon-juice och lite kiwi :)

Kommentarer
Postat av: Cybermum

HmmmMarabou! Det var du värd, hoppas den smakade riktigt mumsigt. Nu ska jaq till jobet. Puss M

2008-10-16 @ 07:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0