Tennislektion

God morgon!
Nu är den tredje tennislektionen avklarad och idag kändes det som om det mesta har fallit på plats. Vi gick igenom mycket småtekniska saker, som positionen på fötterna och vinkeln på handleden m.m. Sista kvarten spelade vi lite och det var även då solen kom fram ordentligt vilket gjorde mig helsvettig. Jag skall ta en lektion på fredag morgon för att sumera ihop allt och sedan borde jag vara redo för group classes! :) Kanske blir en redan nästa lördag morgon.

Nu skall vi snart åka in till stan, Dan på Somedays är sjuk så jag rycker in för att hjälpa till lite. Vädret är underbart idag så jag hoppas på en kvällspromenad längs beachen efter jobbet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0