Tisdag på Somedays

Ja idag har jag slitit hårt på Somedays, okej lite åtmintone.
Imorgon är det dags för en ny exhibition så en utställaren kom
in på eftermiddagen och mycket av dagens arbetet har gått ut på att
röja undan kartonger och annat som tar mycket plats och måla
några väggar med vit färg. Men hur många lager vi än målade så
lyste de rosa grafittibokstäverna igenom (tidigare utställning). Tillslut
fick vi nöja oss med ett oförändrat slutresultat.

Mina otränade armar har ialla fall fått fick sig en riktig omgång idag
men det kan de behöva. Ja det är kul att jobba för tiden går så fort,
plötsligt har hela dagen försvunnit och man har samtidigt fått lite gratis
styrketräning! Snart skall vi äta middag här hemma ( så fort Rocky har somnat).
Skriver mer imorgon, antagligen rätt sent på kvällen för jag skall passa Rocky.

Ha det bra!

Här är lådor med skjortor som egentligen inte var speciellt
tunga men de två översta lådorna fick jag kämpa med, måste
sett kul ut för mitt huvud är nog inte högre än den fjärde lådan :)






Den här söta klänningen från Resteröds är något som precis kom in,
västen tror jag är från Secret Squirrel.





Jag älskar det här linnet som också precis kom in,
detta "must have" kommer  från Fifth Avenue Shoe Repair.
Flare (modellen) jeansen är från Dr Denim.




Jag vet inte vad konstnären heter men här är hennes tavlor...




Vissa skulle jag kunna tänka mig att hänga upp på väggen hemma,
medan vissa är lite svårare att förstå sig på. Tavlorna nedan
är en av de bättre, kan ta lite mer bilder så kan vi få se några av
de andra. Hennes utställninh, stilmässigt, är faktiskt väldigt varierande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0