Trött lillkusin

Good morning!
Just nu sitter jag med lillkusinen i knäet och han är så himla trött men han gick upp så tidigt imorse. Det verkar iaf som om han är nöjd med att få pilla med alla grejerna på skrivbordet medan jag bloggar lite. Annars brukar han alltid vilja hjälpa till att skriva..(brukar inte gå så bra). Det är snart dags för en förmiddagspromenad så han kan sova lite. Vädret idag är mulet & grått och inte tillräckligt varmt och skönt för en beachdag heller.. hm undrar vad vi då skall hitta på? Det får nog bli nyttiga saker för min del som städning till exempel.

Dagens att-göra-lista:

Städa garderoben [ ]
Plocka undan i rummet (städarna kommer idag) [ ]
Gå ner till Roxy och prata med Alex, min nya chef : ) [ ]

Rockys att-göra-lista


Sova i vagnen [ ]
Leka på lekplatsen [ ]
Äta lunch [ ]
Läsa böcker [ ]
Leka mer hemma [ ]

(Den här listan kan göras väldigt lång..)


Dags att ta på joggingskor & keps för att ge sig ut bland de andra motionärerna på beachwalken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0