En nyklippt Sofia (+ lite shopping såklart)


Hejsan! Nu är klockan som vanligt alldeles för mycket och imorgon är det
pilates 6.15 så jag behöver snart sova. En kort redogörelse av dagen;
jag har klippt mig och jag blev riktigt nöjd. Känns skönt att ha lite kortare
men friskare hår. Jag har också köpt en pilatesmatt, en keps och hämtat
Rocky på dagis. Nedan kan ni se min dag i bilder!


Rocky käkar macka i vagnen



Vi promenerade genom Hyde Park




Nyklippt och svettig ( efter kvällspromenaden)



Jag var väldigt tjatig på frisören att han skulle klippa "u-shape" men
absolut inga "layers". Han lyckades faktiskt.. och nu har hela
håret samma färg. Det riktigt solblekta har förvunnit :)




Min "flashiga" matta från Nike. Köpte den i en nyöppnad sportaffär Rebel,
på hörnet King St & George St och den är lite som Stadium. De har
en massa fina träningskläder och de verkar vara välsorterade också!



Hm jag behövde verkligen en keps och jag hade bråttom så
det fick bli en sådan där med en häst på. Jag köpte den på
Ralph Lauren i QVB som bara ligger ett kvarter från Rebel. Den är faktiskt
rätt diskret jämfört med de andra kepsar jag sett; stora tryck i skrikiga färger
med Roxy, Quicksilver,Nike eller Adidas, typ.








Kommentarer
Postat av: Cybermum

VAd fin du blev i håret, ser jättefräscht ut. Men hur går det med shoppingen - ska jag börja bli mammanervös???? LÄckra grejer köper du iallafall.Storpussar från din M

2008-10-13 @ 15:49:31
Postat av: Lil'sis

Gud vad fint det blev!! Du passar superbra i den längden, bra att "du" klippte en lite rundare form där bak..



Men vadå axellängt, haha skojar bara!!



Puss på dig Snygging!!

2008-10-13 @ 20:00:09
Postat av: Sven o Lene

Hi Sofia.

Det är så roligt att läsa din "dagbok". så gott att du trivs. Det är ett annorlunda och spännande land och det är väl en liten risk att det kan bli en framtida "aussie" av dig också. Vi håller på att smått gå i vinteride här. Om en månad så vänder det och tiden går fort för oss 65+ are.

Kram Sven o Lene

2008-10-13 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0