Varierad kost någon?



Dagens lunch: tonfisk, nudlar och avokado.

Sedan jag kom hit har jag ätit så mycket nudlar, tonfisk och avokado till lunch och middag. Det är så enkelt, lätt och relativit nyttigt om man tar bort nudlarna. Rätt ofta skippar jag nudlarna men tonfisken och avokadon är två ständigt återkommande ingredienser i alla måltider. (I morse åt vi croissant och avokado till frukost). Med detta så tänkte jag göra ett litet matexperiment för att se vad jag egentligen äter.. det är så lätt att äta samma sak varje dag, speciellt när man är trött. Nästa söndag, exakt om en vecka, skall jag redovisa vad jag kommit fram till :)

Nu skall vi ut i det fina vädret, leka på lekplatsen och promenera lite. Skall handla lite också, tänkte baka kladdkaksmuffins ikväll, Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0