Vattenmelon till frukost

God morgon! Nu sitter jag här; äter frukost och bloggar i min ångbastu. Ja här inne i mitt rum är det säkert 35 grader och jag bara längtar efter att gå ut på balkongen igen och få lite frisk luft. Som tur är har jag lite vattenmelon att svalka av mig med och det är ju så himla gott också! På Manly beach denna söndagsmorgon kryllar det av "sjöscouter" eller liknande och deras föräldrar & hundar. Det är tydligen lite som deras söndagsskola, de springer omkring, gör stafetter och motionerar, typ. Det sötaste är deras hattar som ser ut som en sådan som Karlsson på taket har.

Nej nu är det faktiskt för varmt för att sitta stilla och jag måste söndagsstäda rummet lite. I eftermiddags skall vi på ettårskalas på en av beacherna bredvid. Det är Rockys flickvän som fyller år :)


Yummie! Vattenmelon till frukost är det godaste som finns




Ja det är en del folk på stranden men när det är så fint väder så är det nästan ett måste.
Tror jag skall gå ner jag också när jag städat klart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0