Fortfarande sjuk.. (dag 3)

God kväll!

Ja i lördags natt drabbades jag av den värsta maginfluensan man kan
tänka sig så jag kommer inte kunna äta indiskt på ett bra tag framöver.
Jag har inte ätit sen i Lördags heller så jag är helt utmattad. Igår kunde
jag inte ens dricka vatten så jag orkade inte skriva något inlägg. Men å
andra sidan var dagen inte speciellt händelserik.. :)

Det har varit samma upplägg idag, feber och tv-tittande. Jag hittade ett Marathon
med Golden Girls på en av Fox-kanalerna som underhöll mig i några timmar!
.. och gamla avsnitt av Americas next Top Model och två filmer. "Blast from the
past" och "The pursuit of happyness", den sistnämnda är riktigt bra :-) Jag måste
väl erkänna att det är rätt skönt att ligga och slappa i soffan och bara koncentrera
sig på tv:n en hel dag..det kan man ju inte göra när man är frisk, då skulle jag känna
mig som en riktigt slö och hemsk tonåring, framförallt tror jag inte att de övriga
i hushållet hade uppskattat om jag legat på soffan hela dagarna och latat mig :p

På eftermiddagen tog jag tillslut tag i mig själv och duschade för att sedan gå ut på en
minipromenad på beachen. Det var skönt med frisk luft även om det var svinkallt..
Men jag kunde inte gå mer än några hundra meter för energin bara försvann
och benen vek sig. Jag kände mig som en riktigt krympling när jag kämpade tillbaka
till huset.. But I made it, jag gick ut, sträckte på benen och tog några bilder :)


De enda "skorna" som man egentligen behöver i Australien




Uh vattnet var kallt med det hindrade inte några surfare längre bort,
dom syns tyvärr inte på bilden...





.. jodå här fick jag med en surfare men han är inte
så stor :-) Kan du se honom?




Nu skall jag fortsätta dricka te och tillfriskna. Hoppas febern har gått ned också,
tidigare idag var den 38,8 grader. Imorgon skall jag nog åka med in till Somedays
om jag mår bättre annars blir det jag och min kära vän mr televison.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0