Fortfarande sjuk...

Hej igen!

Nu har jag druckit mängder med te och kollat på tv men jag känner mig
inte så mycket bättre tyvärr. Sömn är kanske den bästa medicinen så
det blir nog läggdags för mig snart. Vi åt indisk hämtmat till middag förut
förresten, den blev levererad till dörren :) Det var mycket vitlök på nanobrödet
eller vad heter, och det är tydligen bra mot förkylningar läste jag i Womens Health.


Först tänkte jag ta en promenad men jag orkade inte så jag kompenserade
mitt innesittande med hälsosam läsning istället; "women's health".
Här är också dagens fjärde kopp med grönt te.




Nu sitter jag i min favoritpyjamas, perfekt när man har hemlängtan
och är sjuk. Först tänkte jag inte ta med den, tur att jag gjorde det
för det är kallt på nätterna och leopardmönstret gör mig så glad :)




Imorgon skall det bli riktigt varmt, över 30 grader, så det verkar som
om det blir en slapp beachdag. Förhoppningsvis mår jag lite
bättre då också; idag ville jag inte ens vistas i solljus.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas verkligen att du kryar på dig snart!













Jag ligger och vilar mig och läser din blogg i min telefon, helt fantastiskt bekvämt. Och så kan man skriva med hjälp av pekpinnen på ett tangentbord på SKÄRMEN! Det du!

2008-09-27 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0